Головна | Реєстрація | Вхід | RSSП`ятниця, 24.11.2017, 06:53

Шкільний сайт

Меню сайту
Категорії розділу
Мои статьи [2]
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог статей

Головна » Статті » Мои статьи

Європейські ігри
Проведення тематичних днів Європи
З досвіду роботи учительки історії
Покровськобагачанської ЗОШ І-ІІІ ст.,
Хорольського району, Полтавської області
Логвиновської Валентини Григорівни
Дні Європи стали невід’ємною частиною шкільного життя. Історія, досягнення, досвід європейських країн безперечно варті особливої уваги. Особливість роботи шкільних європейських клубів у сільських школах полягає в тому, що у вчителя історії, а як правило керівником ШЄК є саме він, не має можливості об’єднати творчість колег істориків для детальної роботи в даному напрямку. Тому майже вся складність цієї праці лягає на плечі одного вчителя, в нашому випадку історика, який є одночасно організатором, виконавцем, рушійною силою проведення Днів Європи у школах. Звичайно, залежно від обраної теми, чи напрямку роботи він може залучати до роботи колег: учителів географії, зарубіжної літератури, іноземної мови, інформатики, музики та ін. Ця праця спрямована на полегшення роботи вчителя – керівника ШЄК. Робота написана по матеріалам досвіду чотирирічної діяльності ШЄК «Вибір», який існує у нашій школі. Автор має бажання поділитися досвідом проведення тематичних днів Європи. Читачі мають можливість знайти та використати розроблені конкурси і завдання, які не виходять за межі навчальної програми, але творчий вчитель завжди знайде свій особливий шлях для проведення таких днів.
 
Основні етапи роботи
1.Підготовчий етап.
На даному етапі керівник формулює ідею створення клубу, знайомиться з літературою по даному питанню, обговорює проблему з колегами та зацікавленими учнями.
2.Формування складу ШЄК.
До складу ШЄК доцільно залучати колег, з якими можна інтегруватися при проведенні Днів Європи (учителів географії, іноземної мови, зарубіжної літератури, музики та ін.) та учнів, які зацікавилися проблемою, а також всіх бажаючих.
3.Вибір напрямків діяльності.
Напрямки можуть бути найрізноманітніші, починаючи з ознайомлення з історією Європи, закінчуючи проведенням Днів культури певної країни, листуванням, спілкуванням з європейськими однолітками.
4.Розподіл обов’язків відповідно до обраних напрямків діяльності.
Керівнику ШЄК варто при формуванні складу чітко поставити завдання для кожного учасника клубу, щоб зробити Дні Європи максимально насиченими, різноманітними, добре оснащеними сучасними технічними засобами навчання, цікавими, захоплюючими.
5.Вибір теми для проведення Дня Європи.
Вибір теми залежить від напрямків діяльності, які спланував керівник клубу. Це можуть бути тематичні виставки, дні різних європейських країн і т.п.
6.Проведення ігор, конкурсів для шкільного загалу.
Захоплюючою сторінкою роботи є проведення вікторин, або як у нас у школі ми називаємо «європейських ігор», де учні, класи змагаються між собою у найрізноманітніших конкурсах.
7.Формування ігрових команд по класам.
8.Проведення Дня Європи, визначення переможців, їх нагородження.
9.Підведення підсумків, оголошення наступної теми ігор.
 
Зміст заходів залежить від творчості вчителя та бажань колективу ШЄК, пропоную такі основні заходи:
1. Вікторини для старшокласників (10-11 класи) «Що я знаю про Європейський Союз»
2.Проведення тематичних днів Європи: 1) День Англії; 2) День Франції: 3) День Італії; 4) День Європейських слов’янських країн;
Маючи досвід проведення таких днів, пропоную кілька напрацювань для проведення одного з них - «Дня Європи: Англія»
План
1. Видатні постаті Великої Британії 7-9 кл. Підготування і проведення учнівського лекторію.
2. Література Англії. 5-8 кл. Підготовка учнівських рефератів на дану тематику.
3. Перегляд презентації створеної учнями 10 класу «Англія» 6-10 кл.
4. Кухня, традиції, звичаї Англії. 8-10 кл.
5. Лондон старовинне місто. Презентація. 11 кл.
6. Гра «Подорож в Англію». 7-11 кл.
 
Інтелектуальна гра «Подорож у Англію» для 7-10 класів
Конкурси
1. Умови гри, правила, жеребкування, презентація команд.
2. «Знайшовся лист»
3. Конкурс капітанів (англійською мовою).
4. «Показуха».
5. « А у нас на Україні».
6. « Гонка за лідером».
7. Підведення підсумків.
 
Кожен клас готує команду у складі 4 учасників та ерудованих уболівальників.
 
1. Учитель пояснює правила гри, за жеребом визначає порядок відповіді команд. Команди вітають суперників, коротко (2 хв.) презентують себе.
 
2. Конкурс «Знайшовся лист» можна оформити, як знайдений манускрипт, у якому «випадково» зникли деякі слова (позначені *), учням пропонується відновити давній текст. 5 знайдених вірно слів дають команді 5 балів.
 
7 клас
Король Річард І Левове Серце Син і спадкоємець Генріха ІІ*, Річард Левове Серце був героєм Хрестових* походів, поетом, прекрасно освіченою людиною, але бездарним політиком. Він прожив життя у постійних мандрах, за 10 років свого правління лише 10* місяців прожив у Англії і навіть не знав англійської* мови. Після загибелі Річарда королівську корону успадкував його молодший брат Іоан* Безземельний.
 
8 клас
Єлизавета І Тюдор – велика королева Єлизавета І, дочка Генріха* УІІІ і Анни Болейн* (другої дружини). Здобувши прекрасну освіту, підбираючи міністрів, всі важелі управління міцно тримала в своїх руках. Головним ворогом на морі для неї була країна – Іспанія*. В боротьбі з нею Єлизавета використовувала всі засоби, зокрема й дії піратів*. Вони із задоволенням грабували іспанські судна. Один з таких піратів – Дрейк, отримав від королеви землю і був посвячений в лицарі*.
 
9 клас
Королева Вікторія У 1837* році на зміну королю Вільгельму прийшла королева Вікторія. Вона була останньою представницею Ганноверської династії*. За роки правління Вікторії Британія стала величезною колоніальною імперією. Була проведена шкільна* та почтова реформи. Освіта стала обов’язковою, а замість плати листоношам на конверті з’явилась поштова марка*. За рівнем економічного розвитку Англія посідала І* місце в світі.
 
10 клас
Вибори 1918року Поворотним пунктом у новітній британській історії стали парламентські вибори, що відбулись у грудні 1918 року. Ці вибори були першими, в яких взяли участь жінки* ( ті, яким виповнилось 3о* років). На них перемогу отримали лейбористи*. Прем’єр міністром до 1922 року був Рамсей Макдональд*. Він народився в сім'ї шотландського вчителя, працював журналістом у місті Лондон*, виступав проти війни, за що і здобув авторитет.
 
3. Конкурс капітанів. Капітан у довільній формі розповідає про Англію англійською мовою (до 5 хв). Вболівальники намагаються перевести розповідь капітана на українську мову (1 із класу), а учитель англійської мови, який є членом журі оцінить повноту доповіді і перекладу. Доповідь – 5 балів, переклад – 5 балів.
 
4. Конкурс «Показуха» - скоріше гумористичний конкурс, де учасник команди за 1 хвилину повинен жестами показати поняття (1 бал – одне вгадане слово)
7клас: вітряк, рицар, духовенство, король, хрестоносці.
8клас: мореплавці, трагедія, комедія, огороджування, картина.
9клас: Бігбен, революція, королева, промисловий переворот, сукно.
10клас: танк, Лондон, вибори, озброєння, парламент.
 
5. Конкурс «А у нас на Україні» За одну хвилину учасник команди повинен назвати 5 великих подій, які відбулися на Україні в те століття, з якого прийшов «Загублений лист». За кожну вірно названу подію команда отримує 1 бал. Конкурс оцінює учитель історії.
 
6. Гонка за лідером. 1 бал – вірна відповідь. Час - 1 хвилина Запитання :
 
7 клас
1. Британські острови називають Альбіоном, що в перекладі з латині означає … ( білий)
2. Через мову яких племен дали назву британським островам? ( англів)
3. Які народи найбільше тривожили Англію завоюваннями? (нормани)
4.Яке прізвисько носив нормандський герцог Вільгельм, якому вдалося стати королем Англії? (Завойовник)
5. З якою державою Англія вела Столітню війну? \з Францією\
6. Назвіть ім’я одного з перших легендарних королів Англії. \Артур\
7. Війна яких троянд була в Англії? \ Червоної та Білої\
8. Яка династія утвердилася після війни троянд? (Тюдорів)
9. Яке прізвисько мав король Річард І? \Левове Серце\
10. Яке ім’я носив відважний мисливець і повстанець, оспіваний у легендах? \Робін Гуд\.
 
8 клас
1.Процес насильницького витіснення селян з їхніх земель для вівчарства називається (огороджування)
2.Хто сказав « Вівці поїдають людей»? (Т. Мор)
3.Як називаються підприємства, де використовують ручну працю? (мануфактура)
4.Хто з королів розпочав в Англії реформацію? (Генріх УІІІ)
5.Скільки дружин змінив король-реформатор? (6)
6.Як називались закони проти жебраків? (криваве законодавство)
7. За правління якої королеви Англія стала «володаркою морів»? (ЄлизаветиІ)
8.Назвіть ім’я суперниці королеви Єлизавети, яка була страчена. (Марія Стюарт)
9. В якому році Англія перемогла «Непереможну армаду» ? (1588)
10. Який відомий пірат очолив флот Англії у війні з Іспанією? ( Дрейк)
 
9 клас
1.Назвіть ім’я королеви Британії, останньої представниці Гановерської династії. (Вікторія)
2.Що запровадила Вікторія замість оплати листоношам? (поштові марки)
3.Як називається перехід від ручної праці до машинної, започаткований в Англії? (промисловий переворот)
4.Що означає слово «хартія»? (грамота)
5.Як називали Англію за її промислову першість? (майстерня світу)
6.Назвіть одну з партій, що входили до парламенту (ліберали, консерватори)
7.Яка найцінніша колонія Англії? (Індія)
8.Які країни обігнали Англію в промисловій першості на поч. ХХ ст.? (США, Німеччина)
9. Який колір військової форми запроваджений на поч.. ХХст. в англійській армії? (хакі)
10.Хто такі чартисти? (робітники, що відстоювали свої права)
 
10 клас
1. До якого військового блоку входила Англія під час І світової війни? (Антанта)
2.Які країни були союзниками Англії у війні? (Росія, Франція)
3.Хто був прем’єр міністром Англії під час війни? (Д. Ллойд Джорж)
4. Що таке тред-юніони ? (профспілки)
5. Робітники яких підприємств страйкували най організованіше у 1926р? (шахтарі)
6. З ким зіграли шахтарі під час страйку у футбол? ( з поліцією)
7.Через що король Едуард УІІІ зрікся престолу у 1936р.? ( кохання)
8.В якому місті, що стало столицею було проголошено незалежність Ірландії? (Дублін)
9.Розшифруйте назву провідної сили, яка боролася за незалежність в Ірландії – ІРА. (Ірландська республіканська армія)
10. Хто неодноразово очолював лейбористські уряди? (Макдональд)
 
8. Підведення підсумків, нагородження переможців, оголошення наступної теми Дня Європи.
Схожі конкурси розроблені для проведення інших тематичних Днів Європи.
Категорія: Мои статьи | Додав: LVI (11.10.2010)
Переглядів: 1304 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу
Сайт МОН
Педпреса
Новини освіти

Copyright MyCorp © 2017
Конструктор сайтів - uCoz